BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
SelAmAT DAtaNg Ke BloG saYA . .SeMua NYA CeriTA YAng Cik Qie Qie NAk SharE deNGAn KAmu SEmUA. .HoPe EnjOY iT.

Friday, November 25, 2011

aku keje !

salam sume..;))

*ceyy..mcm la blog aku nie ..ramai org view..hahaa

tp pedulik hape aku..ahahaha..

okey..hari nie hari kedua aku kerja...:))

mmg laa penat.....sakit pinggang woo....ye arr..keje aku berdiri je .dari kul 10 pg sampai 10 mlm..
opsss..sebelum terlupa..aku keje kat pasaraya je....kat deparment baju2 lelaki...

aku geram tul laaa....hari first lg.bosss tempat aku keje menggatal ngn aku..! haishh..nasib baik aku tak bukak silat gayung aku..kalau tak nahass laaa dye..huhu..

ade ke patut dye nak pgng tgn aku...! kan da kena sound direct ngn aku..hee ~

tapi hari niee aku tgok dye okeyy jerr..;)

p hari nie sgt penat..aku kena susun baju2 yg baru sampai ikut kod bar dye..pastu gantung kat besi yg tinggi2 tu...alahai..kalau aku nie tinggi takpe laa...:)..

tu yg sakit pinggang niee...:(

tapi mber aku yg keje ngn aku ckp..takpe qin sabor jer...gaji nanti kte blahh la..hahaaa

*memang tu yang akan aku lakukan ! ahahaaa..penat weiii..:)

k la..tu jer nak share.heee ~

semoga esok...keje aku sng jer..;p

*kawan2 kerja ramai cina...sporting..hee ~

-ah mey ,ah yong,ong and lim...best la,,<3

k nyte..penat + ngntukk..huhu..

salam semua ..

0 ulasan: